Páginas

26 diciembre 2015

OPERACIÓN QUILO e SEMBRADORES DE ESTELAS

Como todos os anos, a Pastoral do Colexio impulsou dúas actividades solidarias tanto dentro como fóra do centro. Unha foi a operación quilo; os alumnos de 4º da ESO levaron adiante esta recollida que tivo como destinatarios o comedor de Pontevedra en San Francisco e o comedor da Marín. Agradecemos o traballo ilusionado e solidario dos nosos alumnos da ESO; de seguro que será ben agradecido. 
Por outra banda, xa de forma externa, nenos de todas as etapas participaron no programa de Sembradores de Estrellas cun acto na Igrexa da Peregrina onde cantaron panxoliñas dirixidas pola profesora Iria e tamén percorreron e visitaron ás rúas de Pontevedra e a residencia dos máis maiores. 
Con todo isto o Equipo de Pastoral do Colexio Sagrado Corazón de Placeres deséxavos unhas boas festas e un feliz 2016. Velaí algunhas imaxes das actividades:













PROYECTO DE PASTORAL; de 5º de primaria a 4º de la ESO.

Uno de los muchos proyectos realizados en el primer trimestre, fue el de Pastoral. El proyecto, realizado a través de las áreas de Lenguas y principalmente de Religión, acercó a los alumnos al conocimiento de las Parábolas más significativas de la Biblia. Además se trabajaron aspectos como la creación literaria y artística y diferentes competencias del currículo, la representación, la autonomía e iniciativa personal, el trabajo cooperativo, la expresión oral y escrita, el acercamiento a los personajes bíblicos, la interpretación de los textos bíblicos, etc…
El proyecto, el más amplio realizado, abarcó diferentes niveles y etapas. Así, desde 5º de Primaria y hasta 4º de la ESO, prepararon sus diferentes representaciones siguiendo sus propios guiones basados, a su vez, en las parábolas de la Biblia.

Este proyecto elaborado a lo largo del trimestre culminó con las representaciones en el Salón de Actos a las que asistieron alumnos de diferentes etapas. Aquí puedes ver algunas imágenes